Monday, January 16, 2012

Nanny - Pocni Ponovo

Nanny (Olga Petkovic) - Pocni Ponovo
Pocni Ponovo , singl u X-Plane produkciji 2010 god.
Text: Olga Petkovic-Nanny
muzika: Nebojsa Hartman
zanr: pop,RnB



Lyrics:

Problemi sto stoje,
nad glavom ti kroje,
okolnosti koje,
ne idu na bolje,ne
i nije sve jedno
kad sve sto je vredno,
ode odjednom,
dok ti menjas boje

O o, ja to znam i ti to znas,
zivot je raj i pakao,
ovo je prica tebi slicna
(da se nisi makao)
(da se nisi makao)

Ref:
Kada zivot sam sebi prekine ritam,
pocni ponovo.
Dobra volja za pomoc, kad neko te pita
to je dovoljno,
na lose dane za sobom nemoj nikad,
nemoj da se okreces,
racune sa Bogom i ljudima ti mozes sve da,
sve na nulu dovedes

I ljudi kad kazu
sve lose o tebi,
nadji publiku drazu,
ucini sebi
uslugu to je
to je bar lako
nikada ne pitaj
zasto je tako

Ja to znam i ti
ti to znas i zivot
je raj i pakao
ne budi bucan,ne
ja sam tu da sve,
da ti objasnim zar ne (x2)


Ref:
Kada zivot sam sebi prekine ritam,
pocni ponovo.
Dobra volja za pomoc, kad neko te pita
to je dovoljno,
na lose dane za sobom nemoj nikad,
nemoj da se okreces,
racune sa Bogom i ljudima ti mozes sve da,
sve na nulu dovedes




0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Coupons