Saturday, January 14, 2012

Beat Fusion Treneri

Aktivne pripreme su u toku. Drugi trening od tri planirana, vec dobija formu.
Mislim da imamo previse koreografija i plesnih figura i da bi to morali da doradimo, tako da vezbaci mogu da isprate sve bez problema. Cini mi se da ide sporije nego sto sam ocekivala,ali sam jako zadovoljna do sadasnjim radom.
Danas sam resila da po prvi put objavim neke fotografije sa dosadasnjih treninga i zaista krajnje vreme je da vas upoznam sa trenerima Beat Fusion fitnesa.


                                                                    Ivana i Milena



                                      Ivana Perovic
( Apsolvent na Turizmologiji Prirodno Matematickog fakulteta u nisu i trener Beat Fusion fitness programa )












 Ivani je ples omiljena sportska aktivnost. U latino americkim plesovima je vec vise godina. Omiljeni ples joj je salsa, trebalo bi da je vidite kada plese, sa kojim zarom to radi, carobno je :-)









Nisam jedina koja ne moze da odoli njenom sarmu, ocarala je Ivana Zeljkovica i svu publiku tv emisije 'Plesom do Snova' 2008 godine.  
Kada je uspela da iznese sve igre i javni nastup u tako velikom shou, gde je morala da savlada razlicite stilove i plesne koreografije i zablista, zamislite samo kako bi izgledao trening sa njom. Sigurna sam, da ce vam, nakon samo par meseci vezbanja sa Ivanom, kondicija i entuzijazam porasti u nebo.
U dosadasnjem radu, vise puta me iznenadila svojom snagom i inspiracijom.

Ivana aktivno ucestvuje u oblikovanju Beat Fusion fitness programa.


 



                            Milena Vidosavljevic
           ( Dipl. Profesorka spanskog jezika,student pravnog
fakulteta u Nisu i trener Beat Fusion fitness programa )











Milena Vidosavljevic je profesorka spanskog jezika i knjizevnosti i sada je upisala i pravni fakultet. Ne mogu da odolim simpatijama ka ambicioznim mladim ljudima :-)
Iscekujem casove spanskog od februara sa Milenom, sa jednakim zarom kao i pocetak javnih treninga.















Jedna je od mojih omiljenih clanica sa casova modernog plesa koje sam vodila u Top Form fitness centru. Ono sto mi je najvise prikupilo paznju je osmeh, ama, blista, a ovo sa spanskim jezikom,sigurno nije slucajnost, mene podseca na latinu skroz.

Necu biti iznenadjena, ako dok budete vezbali sa njom, pored lepog tela i finih pokreta rezultirate i kojom spanskom frazom, naprotiv, bila bih razocarana da ne bude tako ;-)











0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Coupons