Friday, January 20, 2012

Povratak Čarolije u Vilin Grad

  Povratak Carolije u Vilin Grad pokrenuo je niz zanimljivih dogadjaja na temu mode u Nisu. Vile su ove jeseni bile vredne i obradovale nas zaista prelepim komadima unikatnog nakita i prijatnim druzenjem u Mirror Cafe-u, meni jednom od omiljenih cafe-a u gradu.






Medju prvim niskim dizajnerkama,ciji rad me privukao i inspirisao za ovu kolumnu, je rad Jelene Savic, akademske umetnice, koja je diplomirala na Niskom Univerzitetu prosle godine na odseku za Slikarstvo.
Ono sto je najatraktivnije u njenom radu je to sto koristi razlicite materijale: bakarne zice,lancice,trake, perlice,poludrago kamenje...

Pravo je cudo posmatrati je kako barata alatom! Zamislite samo, prirodnu neznu plavusu,kada zasuce rukave i uhvati se za klesta i slicnu majstorsku opremu :-)
Vestinu je savladala zahvaljujuci radionicama bakarnog nakita i svom talentu, predpostavljam, nesto kao Zvoncica- majstorica, da, bas tako, to je, cini mi se, najbolji uporedni opis za Jelenu Savic.

Ne mogu da zaboravim,situaciju od proslog leta, kada nasoj zajednickoj prijateljici za neku proslavu bila potrebna haljina i nakit, a njena zelja je bila da haljinu uradim ja, nakit Jelena. Moja haljina je bila napola gotova, i nakon probe je trebalo da dodam samo neke ukrasne delove u donjem delu, neku vrstu slepa, a Jelena da se pojavi sa nakitom. ... ne znam sta se tacno desilo, ali mislim da je inspiracija koju sam do tog momenta imala na pretek, u najgorem trenutku presusila... Sve u svemu ono sto sam na kraju izvela , bilo je ocajno, za mene totalni neuspeh, za prijateljicu najgore razocarenje jer je proslava bila sutradan,katastrofa,ali totalna. U tom momentu Jelena je dosla sa tako predivnim komadima nakita da smo ostali bez teksta.
Da mi je imalo sujete ostalo,verovatno bih se rasplakala.... :-(

Nebitno od cega je nakit stvorila, kojih materijala i sa kojom zamisli, iz njene kolekcije uvek moze da se pronadje ponesto za svaku priliku i stil. Neke su lagane i vazdusaste, prave letnje, a neke teske sa puno elemenata, bogato opletene. Ona kaze "Dovoljna vam je najjednostavnija crna haljina i neka efektna ogrlica i eto kombinacije."
Ja kazem, pogledajte slike, pa zakljucite sami!




Art & Jewelry by Jelena Savic : http://www.savicjelena.com/

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Coupons